Pendeltåg

Juste! Gårdagen var det ju. Jag, Jenny och Micka åkte till Kista för att ja, i brist på bättre görande. Vi gick i tre affärer och sen satte vi oss på McDonalds och åt i typ en och en halv timme. Självklart missade vi pendel tåget och tänkte ta tåget mot Stockholm föra att byta när tågen korsades. Självklart missade vi de tåget också så vi fortsätte mot Stockholm, missade nästa tåg och även de efter det. Så vi hamnade tillslut på Stockholm Södra. Där var jag mitt kära vanliga jag, jag lekte James Bond, kramade maskinen där man köpte godis och skuttade runt som en häst. Åh jag älskar att vara My. Sen var det några skit ungar som stod och pekade på oss, haha oj det var roligt.
Igår kom i alla fall jag och Micka på att vi ska ta pendeln till Södertälje Centrum och köpa glass idag, så klockan ett ser ni oss på pendeln!
Snacka om i brist på bättre görande.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0