Sorg

(den fjortonåriga tjejen)

För den intresserade sitter jag här och gråter. Kollar på youtube klipp dedikerade till unga svenskar som dött. R.I.P videor alltså. Något jag grät enormt åt var tre personer. Den ena var en 14 årig kille (eller pojke) som dog av att han fick en boll i bröstet när han spelade fotboll. Och sen var de två personer, en tjej på femton år och en kille som var sjutton, båda blev överkörd av tåg. Inget självmord alltså. VARFÖR HÅLLER DE SIG BARA INTE AV DE JÄVLA TÅGSPÅREN?!
Jag skulle nog inte klara av det om typ Jenny, Mikaela eller någon annan av mina vänner skulle dö. De betyder förmycket för mig.

Dagens råd: Sitt antingen i tåget eller spring så långt därifrån du kan komma.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0