Would it not be great?



Den ultimata drömmen.
Hösten har precis börjat, löven faller i vackra färger och vår gula taxi skär sig mot den mulna himmlen. Jag sitter i framsättet med mina två bästa vänner bakom mig, Jenny och Mikaela. De är överlyckliga och tackar mig för allting om och om igen. Det är ju faktiskt jag som bjuder på allting, allt för bra vänner. Arlanda flygplats tornar upp över oss och jag känner hur det pirrar i hela kroppen, det här kommer bli så roligt! Vi hoppar ur taxin och tar ut vårat handbagage, vi tog inte med någon resväska, det skulle vi ju lika gärna kunna köpa där! Endast ett ombytte finns i handbagaget, inget annat behövs.
Flyget landar äntligen i New York City, det är höst här också men varmare än i Sverige. Limosinen väntar på oss vid flygplatsen och tar oss till hotel plaza. Det är något av det vackraste vi sett, så magnefikt! Tre snygga killar kommer ut och tar vårat lilla bagage, riktiga hunkar!
När vi öppnar dörren till sviten får vi en riktig chock, inte visste vi att vi blivit uppgraderade till president sviten! Vi bråkar like lätt om största sängen och Mikaela vinner, så envis som hon är.. En riktig legally blond.
Alla har jetlag men det är ju inte precis så vi hinner vila! Klockan är knappt elva på förmiddagen och hela New York ligger framför oss! Och varför inte börja med att shoppa skor på Manolo Blahnik, Jimmy Choo och Louboutini!
På kvällen går, nej vad säger jag! Tar limon(!) vi hem med trötta fötter och påsar (eller kartonger rättare sagt) från Gucci, Dolce Gabbana, Versace, La Perla och Hermés.
På kvällen går vi ut på de bästa barerna, VIP såklart, och umgås med de kända. Betalar gör jag med platina kortet som ligger i Fendi väskan. Vi åker hem ganska tidigt, man vill ju inte vara trött på fashion week. Speciellt inte när man sitter längst fram på alla shower, right guys? Åh inget slår att vinna pengar på lotto.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kan ju inte bli bättre! Vinn pengarna nu förfan! :D

2009-07-05 @ 23:37:26
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0