Musik i mängder!

Okej, så det blir en låt för varje bokstav! Jag kanske hoppar över vissa haha. Det här är i alla fall låtar jag aldrig tröttnar på. Klicka på namnet så kommer ni till ett youtube klipp. Glöm inte att de flesta är gamla låtar! Som sagt de jag aldrig tröttnar på!

A - Angel med Dreamline
B - Behind Blue Eyes med Limp Bizkit
C - Clocks med Coldplay
D - Daddy's Little Girl med Jesse McCartney
E - El Tango De Roxanne med Jose Feliciano, Jacek Koman och Ewan Mcgregor
F - Fields Of Gold med Eva Cassidy
G - Ghetto Gospel
med 2 Pac och Elton John
H - How To Save A Life med The Fray
I - It Takes A Fool To Remain Sane med The Ark
J - Just Like A Pill
med Pink
K - Knights Of Cydonia med Muse
L - Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Of med Panic! At the Disco
M - Magic med Robin Thicke
N - Need med Hana Pestle
O - One Night In Bangkok med Vinyl Shakerz
P - Photograph med Nickelback
R - Ready or Not med Fugees
S - Superman med Robin Thicke
T - True Colors med Cyndi Lauper
U - Untitled med Simple Plan
V - Viva la Vida med Coldplay
W- When I'm Gone med Eminem
Y - You Raise Me Up med Josh Groban
Z - Zombie med The Cranberries
 
Youtube länkarna öppnas i ett nytt fönster

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0