090625

Det har inte blivit någon blogg idag, har velat umgås med Jenny eftersom hon varit i Turkiet i en vecka. Så roligt att se henne igen!

Gårdagens intervju gick jätte bra! Det var inte speciellt svåra frågor och det var roligt och bra att höra mer om utbytesåret. Det var en dubbel intervju, Bianca hette den andra tjejen. Hennes pappa var värsta wannabee östermalmarna, och hennes mamma var så sliten! Det var lite roligt att tjuvtitta på dem.
Efter intervjun åt jag och mamma på pizza hut, det är verkligen inte tillräkligt ofta man gör det. Vi kom hem ganska sent, vid elva tiden någon gång och då såg jag på lite tv och sov sedan. Prata med Jenny i telefon också.

Idag kom Micka och lämnade min moppe, hon fick ju låna den igår. Fick skjutsa hem henne också, det var trevligt att se henne snabbt. Hon skulle åka in till Stockholm och shoppa men hittade inte någonting som vanligt. Körde hem henne vid halv elva och hämtade Jenny strax där på.
Vi har ätit glass, gått och kollat i affärer (köpte varsitt armband på rean, mitt kostade 21kr och Jennys 12kr. Värsta kapen!) ni får se dem imorgon.
Vi handlade, åkte runt och njöt av dagen som flög fram.

Vi hyrde film också, det tog någon timme och till och med de som arbetar där skämtade med oss för att det tog sådan tid. Men vi är ju värsta stamm kunder där så det spelade ingen roll. Föredrar att hyra film ibland, mycket roligare. Vi hyrde i alla fall hela Rush Hour serien som vi snart ska börja kolla på! Kom precis på att vi inte har någon cola, hjälp! Men det får väl bli saft eller så åker vi och köper det.


Ska väl vara lite social med Jenny nu kanske, hehe. Långt inlägg och det är väl ingen som orkar läsa det här! Kanske Micka och Jenny, hmm.

Juste fick vampyr bett i halsen av Rufus idag. Hittade också världens största blåmärke på armen som jag inte hade en anning om att jag hade. Konstigt ibland.

Jenny ska såklart sova här också så det blir jätte mysigt! Min besteveen helt enkelt. Vi hörs imorgon bloggen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej :),

Skulle inte du kunna rösta på mig hos Keisha om sommarens blogg? :) Skulle vara skitgulligt av dig om du kunde göra det! Jag är nr 4! :) Puss!



http://keishaas.blogg.se/2009/june/finalisterna.html

2009-06-26 @ 03:53:57
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag läste! :D

2009-06-26 @ 12:27:01
URL: http://mikalula.blogg.se/
Postat av: My

Haha, woho micka!! men det visste jag nästan ;)

2009-06-27 @ 00:00:40
URL: http://myofcourse.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0