Dålig uppdatering

Har verkligen inte orkat skriva.. Hoppas det kommer tillbaka snart.
Idag har jag bråkat med folk och gått i skolan hehe..
Åkte iväg och solade med Micke efter skolan, hon fick sin födelsedags present också. Såg hur glad hon blev och det värmde mitt hjärta. =)
Fick mina MUSE biljetter idag också! WIHU! Gud vad roligt vi kommer fåå!!

Nu ska jag snabbt slänga mig i duschen så jag kan kolla på projekt runway finalen sen. Måste kolla klänning och skor tills imorgon och packa ner allt. Bestämma smink och massor av skit, oj det kommer bli en lång kväll...

http://stockholmselis.blogg.se/ Skit bra blogg, läs från början! Annars är det ingen mening...

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0