Designat Bloggen!

Japp, då var man äntligen klar med allt pick och plock. Började efter senaste inlägg, så någon gång vid midnatt. Har suttit i två timmar och 40 minuter och gjort saker för att bloggen ska vara snyggare och bättre. Vissa tycker det är skit tråkigt men jag tycker det är kul så what the heck! Känner mig ju ändå inte speciellt trött, typiskt mig att vända på dygnet.

Några saker som gjorts är;

Mina sjukt söta bullet point prickar, se höger
Kommentars fälterna
Bilden i kommentars fältet
Dagens visdomsord uppe till höger
Antalet senaste inlägg har minskat
Datum och klockslag är nu uppe till höger
Och möjligtvis att det står samma sak i slutet av alla inlägg! Det får vi se när jag publiserar den här ;)

och massa mera! Det blir så när man har tid över. Hjälpte också Micka med sin men slutade när det nästan blev så att jag radera hela min blogg, hehe. Det får ju inte hända!

Nej men nu ska jag väl försöka sova snart, varit en lång dag och eeh.. jag idag är det midsommar afton!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0