Killar med magrutor säger vi helt enkelt inte nej till!

 

Först så ska jag bara säga; Grattis Ed Westwick! Snyggaste killen i GG, utan tvekan! MJAU!

Särsta badet var helt okej, lite tråkigt och väligt varmt men det betydde killar utan tröja så det spelade ju inte så stor roll! Sen åkte jag och micka till kista och såg ännu mer snygga killar på vägen. Vart kommer alla ifrån nu liksom? Vi disskuterade också att vi inte vill ha någon jädra nörd klass i gymnasiet, två dagar kvar btw!
"Vi" shoppade och Micka köpte ett linne, massor av underkläder och en bikini. Sen sa My; STOP! Jag är lite envis, man får inte köpa mer än det man behöver! Kommer från rätt mun liksom, haha har någon sett min garderob?
Köpte nya dunder hårsnoddar, mitt hår är ju så långt att vanliga snoddar inte fungerar.

Nu ligger jag i sängen efter en lång promenad med Rufus. Ska läsa vidare på Da Vinci Koden och prata med Micka.

Godnatt!


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0