Liseberg?



I sommar så ska jag, Jenny, Mikaela och Tone försöka ta oss ner till Göteborg och gå på Liseberg! Jag och Jenny gick till SJ och kollade tåg biljetter idag och jag har spenderat massor av tid med att kolla på internet efter hotell och sådant. Jag har lyckats räkna ut att tåg, liseberg två dagar och hotel kommer gå på 1200kronor per person. Så pengarna kommer nog inte vara ett problem. Jag vet att jag kommer få av mina föreldrar och Tone är arton, Micka lär få eftersom hon och hennes familj känt Tone så länge. Ända frågan måste jag tyvärr säga är om Jenny får. Och sen får vi ju se till att det blir av! Det hoppas jag! Jag längtar som sjutton, vi skulle få så roligt tillsammans och det här är ju faktiskt någonting vi har plannerat enda sedan förra sommaren när vi satt på pendeln från Gröna Lund.

Kommentarer
Postat av: jenny

klart att jag får åka :)

2009-06-24 @ 21:10:29

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0