Road Trip



Jag är så trött just nu, det kommer inte bli många inlägg just nu. För trött och så mycket att göra! Jag fattar inte hur alla storbloggare hinner alltså, haha. Idag åkte i alla fall jag och Jenny moppe till Stinsen. Det ligger väl två och en halv mil bort och tog 40 minuter. Det var ganska trevligt och det var skönt att ha någonting att göra.
Sötis Jenny dog ju i soffan igår efter andra filmen så vi fick se den tredje idag, på kvällen alltså. Sen sov stackarn i tolv timmar, man kan ju undra om hon inte får sova hemma?

Åkte till elgiganten och tittade på hårddiskar, hittade en rosa. Härligt! Varför ska man alltid köpa saker i rosa och sen komma på att det inte var en speciellt bra idé?

Ska i alla fall avvakta med att köpa en tills jag vet vad jag ska göra i sommar och behöver pengar till. Ska ju fortfarande försöka ta mig ner till Skåne och Emma! Vilket påminner mig om att jag måste ringa henne.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! Jenny sparka ur mig ur sängen i natt så det blev inte mycket sömn, haha. Nej men ska krypa ner med min bok, Da Vinci Koden av Dan Brown.

Godnatt!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0