Stockholm med Jenny

Idag var jag och Jenny i stan. Jenny letade efter bikini men vi hittade på första stället (Åhlens) så vi var klara efter en kvart. Vi begede oss till Gamla Stan och åt glass från något ställe, det var jätte gott och ska definitivt tillbaka någon dag. Jenny tog sjuk lång tid på sig att äta upp den.

Jag shoppade ju också med Jenny och Ena i fredags. Då köptes det en t-shirt som Jenny redan har men jag älskar, jag fick köpa den av henne, Jippi! Också ett vanligt grått linne från H&M samt ett vitt linne med tryck på. Det må ha varit rea på H&M men jag hittar sällan saker på rea och linnerna var till fullt pris. Även om de också var små.

Förresten lyckades jag snappa åt mig både en Dita von Teese och Cyndi Lauper. Men Cyndi Laupern fick kära Mikaela i födelsedags present.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0