Allt kan hända i en bowlinghall..

Jag var som sagt och bowlade i lördags och tror ni inte att han som jobbar där lagt till mig på msn för att jag använder den när jag bokar banor? Haha, jag förstod inte alls hur han visste att jag bowlat i helgen och vad vi hette.
Tydligen var vi snygga och trevliga så han la till oss! Scary shit I got a stalker.
Så nästa gång man bowlar där får man väl ett "Hej! Det är jag som är Markus."
Hmm.. Detta var någonting jag inte trodde.. eh man fick göra?
Aja, jag hade ett gott skratt åt mig själv. Om man chattar med tjejer när man sitter på jobbet måste man ha väldigt tråkigt...

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0