Ännu en vecka

Det blir nog såhär att jag skriver en gång i veckan. Annars så orkar jag seriöst inte!

Måndag: Gick i skolan och klippte håret på kvällen hos Annika. Det blev någon decimeter kortare *snyft* men skönt och snyggt.
Tisdag: Åkte till Dramaten med årskurs nio för att se De muntra fruarna i Windsor, en ganska intressant men långtråkig pjäs och halva årskursen sov. Kom hem vid halv tolv eftersom busschafören var snäll att släppa av mig, Aneri och Robin i Märsta.
Onsdag: Helt vanlig skoldag. Spelade upp på musiken och fick blåsor på händerna som ännu ej gått bort.
Torsdag: Umgicks med Jenny på eftermiddagen. Vi gjorde inget speciellt utan bara tog det lugnt.
Fredag: Hade nationellt prov i engelska vilket gick som på en dans. Jenny och jag hade sedan American Sleep Over med massor av godis. Tre filmer och ansikts mask.
Lördag: Var med Jenny hela dagen såklart och skulle bowlat med henne och Mikaela men sötnosen var suk så det blev med Fevve istället. Jätte länge jag såg henne så det var trevligt.
Söndag: Slingade mitt hår blont idag. Vi hade otur för färgen tog slut och det fanns inte samma färg på coop men det blev snyggt ändå.

Filmer vi såg:
Meet Dave - Tror inte att jag och Jenny skrattat så mycket på länge! Det var ett litet tråkigt slut dock när de inte kunde stanna på jorden längre. 4/5 M.
The Italien Job - En av mina absoluta favorit action filmer. Lite Oceans Eleven men med sin egen touch. 4/5 M.
Sex and The City the Movie - Ja, det flesta har väl sett den och vad ska jag säga? Typiskt Big... 4/5 M.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0