En datanörd i familjen

Okej, den titeln var osann det är inte en nörd utan flera. Jag, mamma och min bror är alla tokiga i våra spel på datorn men min bror slår alla. Just nu sitter han och spelar wow tillsammans med massor av personer världen över. Sen så sitter han och pratar med dem! Alltså över typ skype eller någonting. Det låter jätte roligt för man skulle kunna tro att han pratade med datorn.

Idag är det i alla fall fredag och medans alla andra kan ha roligt hela kvällen sitter jag fast hemma för att jag ska till skolan på en lördag. Vi har ett antal skollördagar varje år och imorgon är en av dem! Tack och lov är det inget jobbit, vi ska bara se skolpjäsen klockan 10 och sen kan man åka hem igen. Det irreterande är bussarna som bara går en gång i timmen på helgerna. Så nu ska jag tjocka mig lite med choklad, lägga en ansiktsmask, skriva på min novel och gå och sova! Jippi, vilken rolig fredagskväll va?

Hello guys do you hear me? - min bror, 3 sekunder sen

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0