My Small Saviors

Ja alla har väl sina små problem med kroppen. Några tips som jag fått av min hårfrisör och hon som hjälpt mig med massor av smink.

Frasiga och Torra läppar

Budget:
Även om det inte kostar så mycket så är det den bästa! Ta lite av Body Scrub (vilken som helst) på en ögonskuggsborste och dra mycket lätt över läpparna. Dra efter med vatten och torka sedan mycket försiktigt av med handduk. Du kan ta vilken Body Scrub som helst du har hemma. Annars rekomenderar jag The Body Shop Olive Body Scrub för 215:- och kan användas för kroppen också såklart!

Lyx: Några Lip Care produkter som jag tycker är bra är YSLs. Deras Exfoliating lip balm är dyrt men bra.. Dock rekomenderar jag Body Scrub eller peeling.
BAUME EXFOLIANT

Röda toner i blont hår

Budget: Hårinläggningsväska
är biligt och finns att köpa i nästan alla butiker! Senast idag såg jag det på ICA. Kostar drygt 30:-.

Lyx: Dyrt men värt pengarna är Tony&Guys Silvershampoo. Detta är jag stolt ägare av! Kostar mellan 150kr-300kr.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0