Smink

Suttit och rensat ur massor av smink. Smink för hundratals kroner som legat och blivit för gammalt. Jag tror jag slängt 4 foundations i olika färger, ändrar ju hudfärg väldigt ofta eftersom jag lätt blir brun. Varför kan inte bara smink hålla för evigt? Ja nu har man ju smink kvar men det saknas ju mycket. Till exempel en ny foundation och en ny rouge borste! Jag tror min är 6 år gammal...

Just nu använder jag Max Factor Miracle Touch som foundation och Lóreal som mascara, rouge samt kajal. På läpparna änvänds lancôme och på ögonlocken rimmel! Igår letade jag efter en brun eyeliner men det hittade jag inte. Gillar egentligen inte att shoppa smink för det känns som om man blir besviken hela tiden. Snart kommer en ny macara till kicks från Japan! Den heter Imju Fiberwig Mascara och ska tydligen vara jätte bra för att man får "lösögonfranseffekt", fast den mascaran finns nog inte än. Tror ändå att jag ska prova den när den varit ute ett tag och man fått ett hum om hur den är. Den kommer gå på 220 kronor.
fiberwig_mascara

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0