Teknik lektionen

Tillbaka från Romme och tillbaka bakom bänken. Jag vet att jag i alla fall gärna kunnat ta en vecka sportlov till! Romme var jätte härligt som förrutspått och jag är nu väldigt duktig på att åka skidor! För att vara jag alltså. När jag var i Trysil grät jag faktiskt i backen men i Romme fällde jag inte en tår, eller jo av kylan för -14 C är ingenting för mig. Jag ska berätta allting vi gjorde någon annan gång men jag lovar ingenting för jag vet själv att jag är väldigt dålig på att hålla mina ord! Just nu sitter jag i alla fall på min teknik lektion och även om jag skriver i bloggen så är jag faktiskt den som pluggar mest! Min teknik grupp är ju en såndär mysig liten grupp på 5 killar och jag! De sitter just nu och spelar spel, plugga? Nej jag tror faktiskt inte de ens vet vad det är...  
Någonting läskigt hände med mina ögon imorse, jag såg ingenting! Allting var jätte suddigt och jag har fortfarande svårt att fokusera även om det blivit mycket bättre.  
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande (host, host) och om Ia ser så ja jag vet att jag borde plugga just nu men ingen lärare är här och jag har redan suttit med samma sak i en timmes tid!  

I eftermiddag ska jag träna MTM (move to music) med Ellinor, Sofia och Ebba. Mina ben är inte så glada efter helgen men det är bara att bita ihop och le!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0