Veckorna går snabbt framåt

Oj, en hel vecka har redan gått! Allting springer fram och snart sitter jag väl hemma i min lägenhet på manhattan! Om sådär 15år men sak samma! Denna vecka i nutid har i alla fall sett ut såhär.

Måndag: Första dagen i skolan. Usch, är det konstigt att detta inte blev någon höjdare? Efter skolan umgicks jag med Sofia, Ellinor och Ebba. Vi körde vårat MTM pass och skojade runt! Sprang runt som Jack Sparrow och en massa tok.
Tisdag: Jag mådde förfärligt den här tisdagen och sträckte ryggen på idrotten. Gammla skadan dök upp direkt dåra. Pluggade på matte prov på eftermiddagen tills jag dog av trötthet och sov vid sju.
Onsdag: Fortsatte och sova till elva eftersom jag var hemma från skolan. Mådde aldeles för dåligt och kunde knappt röra mig pågrund av ryggen. En dag hemma i sängen betyde med andra ord massor av tid över. Det blev en bok att läsa och började skriva på min egna novel! Min trehundradetrettioandra på började novel helt enkelt.
Torsdag: Tillbaka till skolan och mådde mycket bättre. Fick stor passion för Evenescense igen eftersom jag lyssnade på när Marika dansade i D-Hallen. Plannerade även MFD som är planerat innom snar framtid och jag var med Jenny på kvällen för vi skulle bestämma hur jag ska klippa mig! Det är i och försig inte bestämt än men det kommer!
Fredag/Idag: Dagen flöt på och idrotten var närpå omöjlig för min stackars rygg och kommer väl vakna i morgon bitti och behöva hjälp för att resa mig upp. No doubts. Åkte med Elin till Väsby på eftermiddagen för hon skulle hitta present åt sin pojkvän Micke! Shhhy, det är en hemlighet. ;) Där träffade vi Jenny och vi hade sällskap hem! Stannade på Subway också, obeskrivligt gott.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0