Hes

                                           
Jag är hes efter att ha "diskuterat" så mycket i kväll. Det har varit om varför alla ska styra mitt liv, varför jag skulle vara lyckligare med min pengar och den klassiska "du måste lära dig av dina misstag".
Jag har kommit fram till tre saker ikväll/natt i alla fall.

1. Im out of here dagen jag fyller 18.
2. Jag ska bo i USA när jag är äldre.
3. Ingen ska fan bestämma vad jag vill.


Jag är så less på att alla ska vara så mycket bättre! Och varför säger alla att man måste lära sig av sina egna misstag? Ja men kan man inte bara undvika att komma på att det var misstag då?

Aja nu är jag sur och ska sova, godnatt.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0