Knappt 9


(Resention på om jag kunde drömma kanske? Bild "tagen" av mig.)

Har precis gjort min kvälls rutin i badrummet och det är inte konsigt att mina syskon tycker jag är emo när man ser hur jag ser ut när jag tvättat ansiktet. Blek och stora svarta ringar runt ögonen, haha.

Ska väl gå ner och "lägga mig" om fem minuter, det betyder kolla på youtube-tv och läsa. Orkar inte sitta på övervåningen längre. Mina föreldrar har också gått med på att om jag inte får flytta hemifrån så ska jag få göra om mitt rum! Jippi på dem! En stor garderob ska då sättas in och det behövs, min garderob är helt propfull!

Funderar också på om jag ska ta moppen till skolan imorgon men litar inte på vädret längre så jag vet inte om jag vågar, imorse skulle det ju vara soligt med det ösregnade ju!

Ska försöka komma på något att skriva om till Carina (svenska lärare) också så jag kan höja mitt betyg i Svenska. Funderar på att skriva en resention och en artikel, men ska man hitta på någon artikel då? Aja, jag får sova på saken.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0