Muse


(Can't take my eyes off you - Muse)

Sitter vid köksbordet med Jenny brevid. Vi ska plugga fysik men vet inte om det går så bra just nu. Ska väl börja snart, måste hinna duscha innan klockan blir allt för mycket också. Vi sitter och lyssnar på Muse, hjärta till dem!
Fick reda på mina svenska nationella idag och det gick väl okej, ska göra lite extra arbete så jag får Mvg. Fjäska som fan, det är bara att börja!
Annars var dagen ganska lugn, mamma fick skjutsa mig till skolan imorse för det regnade för mycket för att köra moppe. Gick bara i skolan fyra timmar så det var jätte skönt, min omogna klass har inte förbättrats dock.
Ja, nu ska vi väl sitta och plugga säger vi.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0