Oh, Spunk I'm Sorry I Forgott!


(bild från google, snygging!)

Okej, nej jag glömde inte Spunk Ransoms födelsedag men jag glömde att skriva om den här!
Spunk Ransom är förstås Robert Pattinson som fyllde 23 år igår!
Jag och Jenny firade med att kolla på extra material från filmen och bakelser. Vi är patetiska, vi firade även när Edward hade namnsdag men det går inte att ungvika! Vi är helt förälskade i den dumma berättelsen om vampyrerna! Sen går man runt och kopplar allt till om jag kunde drömma!!

Bilder och videor kommer nog senare från idag! Tom tits var sjukt roligt, och vi var utan tvekan de äldsta där, haha. Jag blev fem och busade runt med alla småttingar och skrämde småkillar i mörka rum. *Evil laugh*.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0