Pappas Nya Jobb


Chock på hög nivå. För kanske fem minuter sen får man reda på att ens pappa flyttar till Bergen (Norge) den 12 Maj. Alltså om fyra dagar.
Det är som när mamma och pappa kom in till mig på kvällen i Sydafrika och sa; "My vi ska flytta tillbaka till Sverige om två veckor..."
WTF?! Är det ingen som tänker på att säga sådant till mig innan det är någon vecka kvar? I Sydafrika var jag glatt omedveten att jag inte skulle bo där ett år till som planerat.
Tack och lov får vi bo kvar i Sverige den här gången och pappa ska veckopendla och vi får komma på semester hos honom ibland.
Jag är fortfarande lite chockad, kan man inte få reda på sånt här innan?

P.S Mamma och Pappa, ni behöver inte läsa över min axel när jag skriver -.- D.S

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0