Shopping och kombinationer

(foto från över ett år sedan, kista gallerian)

Jag är helt förfärlig på att uppdatera bloggen när det är skola! Man går i skolan hela dagen, kommer hem och gör läxorna och sedan umgås jag med vänner och tittar på tv! Jag hinner nästan aldrig blogga och det är tråkigt eftersom jag älskar att gå tillbaka och läsa vad jag har gjort.

Aja, igår åkte jag och Jenny till Stockholm efter skolan för att shoppa lite grann. Vi var överallt kan man säga, Åhléns, PUB, hela drottning gatan, gallerian och runt kungsträgården. Jag gick i elva centimeters höga klackar, jag fick ganska ont i fötterna och var längre än alla andra.
Jenny hittade i alla fall en FCUK tröja åt sin lille bror i födelsedags present, bortskämd unge. Och jag hittade ett par siri jeans som satt hyfsat. Behövde seriöst ett par jeans, eller rättare sagt behöver fortfarande seriöst ett par till jeans.
Kollade på jeans leggins men min rumpa försvann helt (typisk svensk rumpa) och jag gillar inte att man då alltid måste ha längre linnen eller t-shirtar, fast gud vad dom var sköna!

Idag ska jag i alla fall börja med något jag tänkt göra länge, sätta på mig en speciell outfit och ta kort på den och sedan lägga in allt på datorn. Alltså få massor av olika kombinationer på datorn så man kan leta genom vad man ska ha på sig en viss dag!
Senare kommer släkten och ska fira min pappa som blev 46 år gammal igår. Det var länge sedan jag träffade mina kusiner nu så det ska bli så himmla roligt att se dom idag igen! Skulle ju dragit med den dära Eveline till Idol i år men hon vägrade ju åka för att hon tyckte det tog sådan lång tid. Och sen flyttar hon ju till Kenya nästa år så det är väl ett problem.  

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0