221109

Sitter i mitt nästan färdig städade rum och njuter, härligt!
Om typ en halvtimme ska jag åka med mamma och Rufus för vi ska träffa familjen där Rufus ska bo när vi är i Thailand. Självklart känner vi redan familjen men vi måste ju kolla om Rufus och Elva (deras hund) går ihop!
Haha, New Moon reklamen går om och om på tv.. Aja, tar med mig kameran så det kanske kommer lite söta hund bilder sedan.
Andra saker jag behöver göra idag är att prata med Erika för jag hinner inte träffa henne idag. Städa klart mitt rum, plugga en massa, börja packa och om jag har tid måla ramen till min affish! På tiden snart alltså, men vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0