HP dm1? Asus EEE?

Jenny har också blivit besatt av True Blood. Men jag är ledsen min bästa vän, just nu är ingen mer besatt av mig.

Måste i allafall berätta att JAG, My Zetterquist fick slutbetyget MVG i drama. WHAT?! Till och med högsta poäng! Excuse me? Jag som har scenskräck? Grattis till mig.

Har pluggat matematik hela dagen typ, och imorgon börjar nya schemat! Jag längtar lite faktiskt, inte mycket. Men lite.
Och sen är det ju bara två veckor kvar till Thailand! Helt otroligt! Bara en helg kvar..
Jag skulle lägga upp bilder på huset vi ska bo i, men jag vet inte själv hur det ser ut.

Shoppingen igår var jätte rolig! Jag köpte nagellack, en halsduk, en bok och ett rosa band. Och en jäkligt dyr macka på Waynes. Men god var den! Jag och Jenny gick in och kollade på Jimmy Choo kollektionen men den var inte så snygg, och sen får vi ju tänka på att även om Jimmy Choo har designat det så är det fortfarande HM kvalite! Och jag vet inte om allas kläder, men mina HM kläder krymper i alla fall i tvätten..

Vi stod också inne på On Off i typ två timmar och kollade på datorer. Ska ju önska mig en i julklapp men då måste jag ju veta vilken! Hittade en som heter HP DM1, den verkar vara jätte bra och de på On Off rekomenderade den starkt. Men det var en riktig dyrgrip! Hittade en annan också som heter ASUS EEE PC 1101HA SV, den är två och ett halvt tusen kroner billigare men inte alls lika bra. Funderar på om jag ska betala en del av datorn själv och få dm1 ändå.
Hittade precis DM1 för en tusenlapp billigare, WIHU!


Halsduken/scarfen jag köpte. 150kr från Monki.

Kommentarer
Postat av: Jag heter Jenny, trodde du redan visste det

Det jag ville säga var att H&M´s exklusiva kollektioner har bättre kvalitet än deras vanliga kläder. Det är därför som de är lite dyrare. Plus att dom är ännu lite mer dyra för att det är ett namn som designat dem. Förresten, tänkte att eftersom att du blec så pissed när jag tog bort min blogg sist. Så lät jag en kompis övertala mig till att starta en ny. Tänkte bara om ´du ville veta. Har inte gjort i ordning den så särklillt mycket, men sånt är ju så jobbigt. du har redan adressen. Längtar till New Moon på fredag förresten. Kommer att bli asbra, kmr skönt att få stilla sitt begär en gång för alla. Uh, det här blev en hejdans lång kommentar. Men du tycker ju om att läsa. Eller?

2009-11-18 @ 22:01:31
URL: http://jennyelisa.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0