I wanna do bad things with you...

God morgon!

Lördag och jag sitter och lyssnar på Rufus som håller på att bli tokig, han springer bara fram och tillbaka och när jag tog ut honom så ville han inte kissa. Mystiska hund.

På måndag är det nytt schema! Ska bli otroligt jobbigt, men vad gör man? Går 08:20-16:00 alla dagar utan håltimmar.

Har blivit tokig i en serie som heter True Blood, och har redan kollat på alla episodes från säsong ett och två. Nu väntar jag ivrigt på säsong tre som kommer i Juni! Alexander Skarsgård spelar en högt satt vampyr som heter Eric Northman, och han är så snygg! Min bakgrunds bild på datorn just nu.

Idag är det shopping som gäller! Jag ville åka till Sollentuna Centrum men då protesterade Jenny högljutt så vi får väl se vad som händer. Känner på mig att hon vill in och kolla på Jimmy Choo idag, jag vill inte åka till stan pågrund av det. Fatta hur mycket folk det kommer vara där? Ville bara ha en lugn dag på stan, men nej nej..

Nej nu ska jag väl gå och klä på mig, om det är möjligt med min rygg. Skadade den igår igen, måste verkligen sluta utmana ödet.

Ciao Ciao


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0