Taylor Lauthner

Okej, så dagen började med en förjävlig film, Flugornas Herre. Förskräckligt, massa barn som dödar varandra. Sen var det matte, badmington (där min mentorsgrupp förlorade med ett jädra poäng), engelska test (as lätt) och Spanska. Efter det var det att möta upp Jenny, åka in till stan, käka på donken och SETT NEW MOON PÅ BIO! Det var så mycket folk och det var såååå bra!! Obeskrivligt. OCH OH JESUS VAD TAYLOR LAUTHNER ÄR SNYGG! Det har jag iofs alltid tänkt. Ända sedan jag såg honom i cheaper by the dozen för åh så många år sedan.
Efter bion åkte vi till Märsta och jag gick till biokällan för att träffa mina kompisar som spelade den kvällen. Missade dem, men såg både the Naked Conspiresy och Last Breeze. De var skit duktiga.
Idag ska det pluggas! Som hela helgen.


Hörde att han dejtade TAYLOR Swift, hur tänker man då?


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0