Halloween Celebrations

MICKA KOLLA INTE PÅ BILDEN LÄNGST NER! OCH NÄR DU ÄNDÅ KOLLAR PÅ DEN FAST ATT JAG VARNADE DIG, SÄG INTE ATT JAG INTE VARNADE DIG!

Sitter och kolla på Idol - Rock episode. Sjukt bra det kommer bli! Och Europe snubben är med i juryn! Last look at eden var ju så sjukt jävla bra.
Tänkte bara berätta hur det var i skolan idag. Som dagen innan höstlovet så visste vi alla att "något speciellt skulle hända". Och jag började ana någonting när en clown och en häxa gick förbi mig.
Halloween tema såklart.
Hela cafeterian var fixat, det hängde spiderwebb överallt (det skulle vara lättare att blogga på engelska faktiskt haha) och pumpor stod i hörnen. De serverad blodbål och det var jätte mörkt.
Så hade elevrådet klätt ut sig också. Helt otroligt läskiga.
En kanin som kom och hälsade på oss på gympan också, killarna kastade handbollar på kaninen så kaninen började mucka tillbaka, hehe.
Det fanns två pandor också, två häxor, en clown och sen en skit läskig snubbe. Han hade bara en sko på sig och gick med ett kors och en bibel. Sen gick han efter människor och skrek i folks öron. Så läskigt det kan bli alltså.
Vi saknade en Hockey mask, haha. Då hade jag skitit på mig. Men det var jätte roligt! Och alla skrämde oss ettor såklart.



Edit: Haha, det var roligt..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

NEJ DET VAR INTE ROLIGT

2009-10-25 @ 23:45:38
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0