03/09/09



Dagen gick förbi i rasande fart.
Dagen var ganska lugn, började med idrott klockan halv tolv så det var lång sovmorgon men det behövdes! Efter detta ska jag faktiskt gå och lägga mig! Jätte trött.

Efter skolan var jag med Jenny, åt taccos med hennes familj och det var så himmla gott. Sen gick vi hem till mig så jag kunde visa mina nya skor. Es muuuuy bonito!
Bilder på det jag köpte igår med mamma kommer någon gång i helgen, har tagit kort men hittar inte kamera sladden.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Cribs till 10 i och sen ska jag sova! Då får jag lite mer än åtta timmars sömn, härligt.

Natti natti ♥

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0