Brunett?

Nej men om man ska ta och berätta lite om sitt liv just nu. Det flyter på helt enkelt, tentade av engelskan med MVG så ska prata med SYV på onsdag om att börja med Engelska B i vinter. Mysigt värre! Not.
Saknar min vän Mikaela jätte mycket, hinner aldrig se henne längre! Och jag saknar alla andra också!
Måste skärpa mig och åka till Sigtuna snart, det börjar bli förfärligt länge sen.
Efter tre år har Ellinor ÄNTLIGEN kapt av håret, JIPPI säger jag!
Sitter btw och suktar efter mitt mörkbruna hår, så sugen på att färga det även om jag älskar att vara blond. Kan man inte ha två hårfärger helt seriöst?
Mina dagar ser enformiga ut, jag går i skolan, jag kommer hem pga Rufus, jag pluggar och jag kollar på TV.
Helgerna swissar förbi alldeles för fort och jag har kommit på att jag verkligen saknar min pappa när jag inte kan prata med honom varje dag om jag skulle vilja. :(
Nej men nu ska jag kolla på hårfärg (!), prata skola med mamma, plugga matte och sen kolla på 2/1 män!
Spännande!


Lyckliga dagar med Emma. KOLLA MITT HÅR! ALLTSÅ HERREGUD GE MIG!
April 2008.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SAKNAR DIG OCKSÅ!

2009-09-15 @ 22:38:09
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0