Tjejkväll

Okej, så igår åkte jag till Sofia vid fyra tiden, var där runt fem. Tar sjukt långt tid att åka till Sofia och Ellinor från mig, fel buss ju!
När jag kom dit var Aneri redan där och vi stod och kramades alla tre i typ fem minuter. Sen kom Ellinor och jag jagade henne nerför gatan för hon ville inte krama mig. :(
Marika blev taklad också när hon kom, haha snacka om att vi inte träffats på ett tag.
Vi satte oss i alla fall i Soffan och började prata, vi prata om allt och speciellt våra nya klasser och minnen. Vid halv sju kanske var Marika tvungen att gå efter att Ellinor gjort omöjliga akrobatiska övningar på vardagsrumsgolvet. Fick ingen bild på det tyvärr, suck.
Vid halv åtta var det väl dags att tänka på mat och vi fyra åt fyra mozarella pizzor! Jätte gott..
Sen pratade vi massa mer och denna gång väldigt mycket om kääärlek.. Haha, typiskt oss.
Sen blev det dags att baka kladdkaka! Fast det blev chokladkaka haha :P Jag smög runt och lät alla smaka på smeten, det roliga var ju att alla ändå såg vad jag höll på med!
Sen satte vi oss i soffan och bråkade om vem som var bästa flickvännen till Taylor Lauthner medans bakverken stod i ugnen. Jag tycker jag vann! Hehe.
Kvällen slutade med att vi pressade ut Aneri vem i IB hon gillade i början av nian, något vi försökt gissa i evigheter. Sen hämtade vi skolkatalogerna, jämförde allas bilder och sen gick vi från person till person och berättade om vi gillat den personen! (killar alltså). Haha, fan vad många det blev alltså! 
Var hemma vid midnatt tror jag, detta måste vi göra om! 

 
Älskar er tjejer!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0