The Forgotten

 



Sitter och kollar på The Forgotten på sexan. Så obehaglig film, har sett den enormt många gånger. De som känner mig vet att jag typ har fyra kopior av den här filmen i min samling.
Mår verkligen dåligt när jag ser den här filmen, och jag kommer själv ihåg när jag var och campa med massa vänner för några år sen och jag hade själv sagt åt dem att lura mig att jag inbillat mig mitt liv.
De sa i alla fall att jag egentligen satt i ett vitt rum och allt jag såg var på låsas.
Även fast de var jag som sagt till dom att säga så till mig vart jag liv rädd. Jag började gråta att sa åt dem att sluta men de bara fortsätte.
Det var helt förfärligt, till slut tror man ju det! Kommer ihåg det som om det var igår, kommer nog aldrig glömma den känslan att ens liv inte existerade.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0