I Love You Phillip Morris



Idag var jag och shoppade med Jenny och på kvällen gick vi på bio. I love you Phillip Morris, Aya berättade att det var mycket sex i den. Med tycker jag verkligen inte! Lika mycket som i alla andra moderna filmer vill jag påstå. Men det var en bra komedi och lagom tragisk så den fastnade på huvudet. Måste dock säga att jag förväntade mig mycket mer eftersom den är bombarderad med bra betyg på omslaget men så bra tycker jag inte att den var. Jenny somnade nästan till och med, hehe.
Men värd att se kan den absolut vara, om man av förmodan skulle vara bög tycker jag absolut man ska se den för jag tror det kan vara riktigt roligt att se!
3/5 M

Kommentarer
Postat av: Emelie Edwinsson

Vilken fin blogg du har!!

Och jag är oxå helt kär i Taylor Lautner och Merlin ;)

Ha en bra dag!

Kram från Emelie

2010-04-17 @ 19:02:13
URL: http://emelieedwinsson.wordpress.com

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0