Guld igår! På flera håll.

JA! Vi tog ju då guld och brons igår, det kan ju ingen missat. Men det var inte de guldet jag blev riktigt glad över.
Igår vann mina vänner en talang tävling, mycket skickligt gjort! De var jätte duktiga tycker jag.

Kom på att jag har blivit en liten bandtok sedan jag började umgås med dem. Frozen Fears och Last Breeze, två extremt bra band, båda med bokstaven Z som också finns i mitt namn om någon noterar det. ;)

Igår hade vi jätte roligt och det sluta med att jag och Jenny såg Up in the Air på bio, den var jätte bra men jag vet inte vad jag ska säga om slutet. Det var lite annorlunda..

Nu ska jag skriva vidare på min svenska läslogg tills imorgon och sen ska jag plugga in en MTM rutin tills imorgon. SUCK! But thats life! Har i alla fall haft en underbar helg och jag hoppas att det kommer fortsätta så här jätte länge nu! Älskar verkligen alla mina vänner, gamla som nya. Så;
Jenny, Amanda, Magdalena, Erika, Isabella och alla andra jag älskar er!


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0