Sportlov!

God morgon  sportlov!

Jag är verkligen inte avundsjuk på de som måste gå idag också, så himla skönt med sportlov. Det har varit en krävande första del av vårterminen med skolbyte och allt.

Igår var jag på Rudbeck för att få tillbaka mitt kursprov i Matematik A, MVG! Jippi! Sen var det meningen att jag och Jenny skulle åka shoppa men hon mådde inte så bra så det blev med Amanda istället. Stod en halvtimme inne på dumma kicks för att de vägra hjälpa mig och sen när jag kommer hem med det jag köpt var det trasigt. Ska åka upp till Eurostop idag och byta. Annars köpte jag lite underkläder och en bok som jag redan läst ut.

Idag ska jag packa, åker till sälen imorgon! Måste tvätta allting och pressa ner dem i en oduglig väska som kommer vara för liten. Same shit every year.
Nu ska jag klä på mig, Rufus ropar.


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0