10 ursäkter när man kommer försent

1. Jag drömde att jag hade fått sparken så jag tyckte inte att det var någon idé att stiga upp.

2. Jag var tvungen att ta min katt till tandläkaren.

3. Jag hade gått hela vägen till jobbet när jag plötsligt upptäckte att jag fortfarande hade pyjamas på mig, så jag var tvungen att gå hem och byta om.

4. Jag märkte att du inte var på kontoret så jag gick ut för att leta efter dig.

5. Jag kunde inte hitta en slips som passade så jag var tvungen att vänta tills affärerna öppnade så att jag kunde köpa en ny.

6. Min son försökte spola ned vår iller i toaletten så jag var tvungen att lugna ned illern.

7. Jag körde på en get.

8. Jag stannade för att köpa några frallor, affären blev rånad och polisen bad alla att stanna kvar för att bli förhörda.

9. Ett bi flög in i bilen och gick till attack, så jag var tvungen att stanna.

10. Jag vätte ned byxorna så jag var tvungen att åka hem och byta.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag körde på en get :Ö

2010-01-19 @ 22:53:55
URL: http://jennyelisa.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0